aeldrecenter

Ældrecentre online

ÆLDRECENTRE SKAL SELVFØLGELIG VÆRE ONLINE
KAN DU FORESTILLE DIG TILVÆRELSEN PÅ ET ÆLDRECENTER, DER ALTID ER OFFLINE? NEJ VEL? DE FLESTE DANSKERE ER AFHÆNGIGE AF DET UDSYN, SOM SMARTPHONES, TABLETS OG COMPUTERE GIVER. VI KOMMUNIKERER EFFEKTIVT MED VENNER OG FAMILIE VIA FACEBOOK, SKYPE ELLER MAIL – OGSÅ SELVOM VI ER +70 ÅR OG MÅSKE BOR PÅ ET ÆLDRECENTER.

DEN TREND SPOTTEDE CIM GRUPPEN FOR FIRE ÅR SIDEN, OG SELSKABET GIK SÅLEDES I GANG MED AT UDVIKLE EN SOFTWARE- OG SKÆRMLØSNING MED DET FORMÅL AT EFFEKTIVISERE KOMMUNIKATIONEN MELLEM PLEJEKRÆVENDE BORGERE, DE PÅRØRENDE OG PLEJEPERSONALET VIA NETOP TOUCH SKÆRME, TABLETS, SMARTPHONES OG COMPUTERE.

LØSNINGEN, INCARE, ER I DAG NØJE TESTET OG TILPASSET BEHOVET HOS BÅDE BORGERE, PERSONALE OG DE PÅRØRENDE I PLEJECENTRE OG BOSTEDER FOR HENHOLDSVIS REHABILITERING, HANDIKAP, PSYKIATRI SAMT HJEMMEPLEJE. DET BETYDER, AT SYSTEMET ER ENKELT AT ANVENDE OG DERMED TIDSBESPARENDE FOR ISÆR PERSONALET, DER I HØJERE GRAD UNDGÅR UTILSIGTEDE HÆNDELSER OG EKSTRA AD HOC-OPGAVER.

INCARE ER ALLEREDE IMPLEMENTERET I EN RÆKKE KOMMUNER. SELSKABET HAR IMIDLERTID AMBITIØSE PLANER OM VÆKST OG HAR SÅLEDES INDGÅET ET FORRETNINGSSTRATEGISK SAMARBEJDE MED UNIK GRUPPEN, DER OGSÅ ER BLEVET MEDEJER AF SELSKABET.

JENS FIND, DER ER DIREKTØR OG EJER AF UNIK GRUPPEN, SIGER:
– VI HAR MANGE ÅRS ERFARING I MARKEDSFØRING OG SALG AF BRANCHELØSNINGER. INCARE ER ET GODT PRODUKT. OG DA DER I FREMTIDEN VIL MANGLE VARME HÆNDER TIL STADIGT FLERE ÆLDRE, ER DET MIT HÅB, AT VI KAN BIDRAGE MED KNOW-HOW, SOM KAN SÆTTE YDERLIGERE GANG I SALGET AF INCARE.

ADM. DIREKTØR I INCARE SYSTEMS, HENNING VESTERGAARD, ER OGSÅ GLAD FOR DET NYE SAMARBEJDE.

– UNIK GRUPPEN BESKÆFTIGER 130 SPECIALISEREDE MEDARBEJDERE OG HAR SELV EN DEL KOMMUNALE KUNDER. DE HAR STOR ERFARING MED MARKEDSFØRING OG SALG, OG DET ER DEN VIDEN, VI HAR BRUG FOR. SYNERGIEFFEKTERNE ER SÅLEDES TIL AT FÅ ØJE PÅ, SIGER ADM. DIREKTØR I INCARE SYSTEMS, HENNING VESTERGAARD.